Відгуки
7 записів
Добрий день! Ділюсь враженням від сервісу поліклініки 1. Приємний та з готовністю допоміг лікар Соловйов Володимир ! Стосовно рентгенологічного кабінета - вражена хамовитою співробітницею , яка порушує години роботи ( обідня перерва затягнулася) та ще з претензіями та хамовитістю відноситься до відвідувачів. Чотири людини приймали 53 хвилини . 4 квітня 13.15
Пройшов час, але нічого не змінилось. Сьогодні 30.07.24 відвідуючи даний медичний заклад, знову зіштовхнулась з тієюж хамовитою співробітницею рентген кабінета. В 11.58 мені відмовили у послузі, причина - скоро обідня перерва.
Головному лікарю
КПН «Міська лікарня №1»
Харківської міської Ради
Новікову С.О.
Колективна петиція
Шановний Сергій Олександрович, багато років ми обслуговуємось у поліклініці за адресою: вул. Сохора, 5-А, головним лікарем якої Ви є. Напротязі багатьох років у поліклініці надавалася кваліфікована медична допомога, а колектив був доброзичливим до людей. За останній час ситуація почала мінятися у бік погіршення.
Перестав працювати рентген-кабінет, що досить незручно.
На забір крові, який зараз проводиться у маніпуляційному кабінеті на І поверсі, призначили Черняєву І.Ю., яка веде себе непрофесійно: лається та грубо відповідає людям, прийом веде дуже повільно.
На тому тижні наша сусідка була обурена такою поведінкою Вашої підлеглої і ходила до Вашого заступника (скаржилась на її грубу поведінку в усній формі).
На цьому тижні ми дізнались, що в поліклініці починають звільнятися висококваліфіковані медичні працівники, яких ми знаємо багато років і яким довіряємо (маємо на увазі акушерку жіночої консультації Шершньову Л.І.).
Коли ми підійшли за роз’ясненнями до зав. жіночої консультації Новікової І.В., то з’ясувалося, що вона уже не є зав. жіночої консультації.
Новікова І.В. завжди була лицем жіночої консультації, врівноважена, інтелігентна, кваліфікована лікар.
Просимо Вас як головного лікаря докласти всіх зусиль, щоб зберегти мед. колектив поліклініки і зберегти рівень надання мед.допомоги на належному рівні. Також хочемо виразити щиру подяку тим медичним робітникам, які працюють і лікують нас напротязі багатьох цих років. Подяка лікарям-терапевтам Давидовій В.Ю., Гуржий І.В., Губіной Я.М., Малаховій Л.І., Кайлінцеву О.В.
Лікарям жіночої консультації та лікарям УЗД Новіковій І.В., Калінцевій В.О., Фелонюк О.А., лікарю-хірургу Ніколаєву Є.А., лікарю-невропатологу Галуцькій Л.М., медсестрі маніпуляційного кабінету Сахно Л.М., медсестрі терапевтичного відділення Худяковій Л.А., акушерці жіночої консультації Шешньовій Л.І. (Любов Іванівна! Не залишайте нас!).
Лор-лікарю Поліщук М.Б., лікарям-офтальмологам, стоматологам, співробітникам лабораторії та реєстратури.
Шановний Сергій Олександрович! Маємо надію, що Ви нас почуєте і ми і далі будемо лікуватися у цій поліклініці, а не шукати інший мед.заклад. Після того як (облає така медсестра як Черняєва І.Ю.).
Были с папой сегодня, 03.03.2021 г., в больнице у невропатолога с 305 кабинета.Пришли мы по записи електронной к терапевту, тот выписал електронное направление к врачу невропатологу.Пришли мы к кабинету и стали ждать, так как прием с 9-00 по средам, а мы пришли минут за 20.На опоздание на рабочее место в районе 5-10 минут я не обращаю даже внимание.Но вот мы были первые и тут перед нами начинают лезть в кабинет я так понимаю "по блату". благо вышел человек быстро. Мы заходим, а нам говорят что Ничего о електронных номерках не ведают, это не запись на прием и вообще они принимают по записи на определенное время и на определенный день. Естественно меня это крайне возмутило.Сделав так сказать ОДОЛЖЕНИЕ нас все таки берут на прием. У моего папы приступы случаются и он потом ничего не помнит что было до этого и после, вызов скорой естественно тоже не помнит и что было. Толком рассказать о своих приступах тоже не может. Я хотела рассказать о произошедшем и поговорить на счет лечения и что надо делать. Но эта дама начинает меня попросту игнорировать и общаться со мной через медсетру. Не корректно и по хамски себя ведет. Не могла объяснить какое точно лечение назначает. Прошу принять меры к сотруднику и сообщить о результатах в установленное время. Иначе следующая жалоба будет уже в Министерство если ответа не будет.
Здравствуйте,по врачам хожу редко лишь когда уже придавит ,и вот так и получилось,заболели почки и недомогание,и пришлось обратиться к ,,заботящимся,,о нашем здоровье людям.вообщем так чтоб было вкратце.
2 ноября с ночи дождь , холодно! Пришла в лабораторию, имела неосторожность прийти немного раньше,дождь! повторяюсь ветер! а людей не пускают даже в коридор! Дверь открыта ,но мы все стоим обдуваемые и ловящие новые ОРЗ.
Записался на прием к врачу Малаховой на видеоконсультацию. Но врач на связь не вышла.В итоге на сайте Helsi появилось сообщение , что визит окончен.
Була на прийомі у окуліста Сіладі Н.В., лікар назначила ліки, які швидко справились з моєю проблемою.
Сегодня была на приеме у врача эндоскописта Ефимец Людмилы Николаевны.Доктор знает свое дело,процедура прошла спокойно и хорошо , аппаратура вся новая что не мало важно!Приемом осталась довольна!